Sluit Logo i-online
Veilig winkelen
Vandaag besteld, morgen geleverd
Gratis levering vanaf € 50
Hulp nodig? +32 56 33 23 71

FAQ


V: Ik vind het product niet dat ik zoek. Wat te doen?

A: Als u het product niet vindt dat u nodig hebt, is het misschien niet aanwezig op onze site of wordt het van de markt gehaald. Neem contact met ons op via onze rubriek ‘contact’ en vermeld het product dat u zoekt. Wij hebben er waarschijnlijk toegang toe of kunnen u zeker een alternatief aanbieden.

V: Ik kan mijn bestelling niet betalen. Wat gebeurt er?

A: Bij het betalen van uw bestelling is het belangrijk om op een aantal zaken te letten:
Staat er voldoende geld op mijn kaart?
Heb ik het juiste type kaart / betaalmiddel geselecteerd?
Is de ingevoerde informatie juist?
Als de betaling nog steeds niet werkt, is het raadzaam om een nieuwe poging te doen door van webbrowser te veranderen of een eigen browservenster te gebruiken.
Om een eigen browservenster te openen, opent u het menu rechtsboven in uw browser en klikt u op "Nieuw eigen browservenster".

V: Ik slaag er niet in om een bestelling te plaatsen op uw website. Kan ik telefonisch bestellen?

A: Om veiligheidsredenen nemen wij geen bestellingen via de telefoon aan.
Wij kunnen u echter wel begeleiden bij het bestelproces, zodat u de producten kunt ontvangen die u nodig hebt.
Neem gewoon contact op met onze klantendienst.


V: Ik heb mijn bestelling niet binnen de gestelde termijnen ontvangen. Wat gebeurt er?

A: Nadat u uw bestelling hebt afgerond, ontvangt u een trackinglink via e-mail. Hij stelt u in staat om voortdurend de status van uw pakje te kennen, en zal dus eventuele vertragingen aangeven. Neem bij problemen tijdens de levering zo snel mogelijk contact op met onze klantendienst. Het is absoluut noodzakelijk dat uw klacht via e-mail wordt meegedeeld, zodat onze operatoren een volledige opvolging van uw dossier krijgen. Wij zullen dan ons best doen om de situatie te deblokkeren en uw bestelling naar u te sturen.

V: Ik heb per vergissing gekozen voor een betaling via overschrijving, wat moet ik doen?

A: Bestellingen via overschrijving worden in aanmerking genomen wanneer de betaling daadwerkelijk is ontvangen. Als de bestelling niet binnen 1 maand is betaald, wordt deze bovendien automatisch verwijderd. In geval van een vergissing en als u nog niet betaald hebt voor de bestelling, houd er dan geen rekening mee en plaats gewoon een nieuwe bestelling.
Om dezelfde bestelling opnieuw te plaatsen, volstaat het om:
Opnieuw het normale bestelproces te volgen vanaf uw winkelmandje.